Online Marketing Tool

De Online Marketing Tool van ZipZoo

Marketing online bestaat voor een belangrijker deel uit content marketing. ZipZoo stelt je een professionele content marketing management tool ter beschikking om hoogwaardige content te publiceren. Je schrijft content voor je doelgroep en plaatst en publiceer deze op de artikel marketing websites van ZipZoo. Het is belangrijk bij marketing online, dat je deze publiceert in de juiste categorie. Hierdoor laat je de zoek machines weten in welke categorie het thuishoort. Heb je de tekst met een link verwijzing gepubliceerd naar je website, dan wordt deze categorie ook doorgegeven.

De online marketing tool van ZipZoo heeft voor jou, maar ook voor de SEO bureaus, een proef pakket ontwikkelt en hiermee kan je gratis een aantal artikelen publiceren. Je kan deze kosteloos zelf testen. Je kan al vrij snel meten wat het effect is via Google analytics, maar ook de ranking posities van de zoekmachines.

Hoe werkt de tool?

Een goede en degelijke online marketing campagne bestaat uit een gevarieerde mix de online marketing tool van zipzoovan diverse soorten marketing en content publicatie mogelijkheden. Zo kan je na de publicatie van je content eenvoudig ‘viraal gaan’. Binnen de handige online marketing applicatie van ZipZoo vindt je aan het einde van de geplaatste tekst de knoppen voor Sociale Media. Deze kunnen je helpen heel snel en eenvoudig de tekst online te verspreiden onder je beoogde publiek.

Hoe belangrijk is het?
Traditionele ‘grote ondernemingen’ vallen om omdat ze zichzelf niet voldoende kunnen positioneren op internet. Positionering en de wijze van omgaan met de klant is van cruciaal belang om te overleven. Een bekend voorbeeld hiervan zijn de warenhuizen van de V&D.

Waarom?

Bedrijven die hun grote bloeiperiode ervoeren in de vorige eeuw zouden zich moeten gaan aanpassen. Feitelijk zijn ze nu al te laat als ze nu nog moeten gaan aanpassen. Nu worden er door de vakbonden moord en brand geschreeuwd, maar eigenlijk zit het al veel langer fout. Een bedrijf met alleen ‘Bricks’ gaat het niet meer redden tenzij de beleving een unieke ondervinding is, tegenwoordig willen consumenten meer. Een concept uit de Verenigde staten nabootsen is leuk, maar voor de klant is al zoveel gewoon geworden. Eigenlijk komt het er op neer, dat men toch echt niet onder de ‘clicks’ uit komt. Men heeft al een magazijn, waarom zou je daar dan niet een mooie balie naar de wereld aanknopen middels een goed werkende web winkel? De klant zal minder vaak in de winkel komen, maar brengt in ieder geval wel de Euro’s naar de web winkel.

Een voordeel kan zijn dat de klant meer online gaat doen net zoals als bij de banken. Dus men kan bezuinigen door het hanteren van minder filialen, waardoor meer aandacht gegeven kan worden aan de service voor de klant. De oudere generatie personeel zal mogelijk moeite hebben om zich te moeten aanpassen aan deze verandering. Het is net deze generatie wat het duurste is en is aangesloten bij de vakbond. Een feit is dat deze generatie wat minder flexibel is, terwijl deze generatie roept om meer flexibiliteit. Na de V&D, volgt waarschijnlijk Blokker of C&A en welke oude manier van winkelen bestaat er dan nog?! Bij Blokker is men drastisch aan het reorganiseren, wat dan ook zijn vruchten aan het afwerpen is. De vraag blijft: is men ook in staat om het publiek te informeren en te interesseren, ZipZoo kan daarbij zeker helpen.

Adverteren op internet

Marketing voor de traditionele grote organisaties is hoofdzakelijk digitaal. Door het grote Tv-aanbod is ook marketing op tv niet haalbaar en kostbaar. Dus de klassieke grote handelsondernemingen moeten zichzelf opnieuw uitvinden in een steeds veranderende wereld. Een goed voorbeeld is de Bijenkorf die de weg heeft gevonden in de combinatie van clicks en Bricks. Moeten we nu eenheidsworst krijgen? Nee, zeer zeker niet want ook bij de Hema lopen ze tegen de vroegere tactiek van denken aan. Ook de Hema is gelukkig bezig met een reorganisatie. Maar gebruikt helaas in beperkte hoeveelheid online marketing. En dan hebben we het dus niet over het beheren van een web winkel. Er zullen advertenties online moeten worden gezet die men informeert over de beschikbare producten in de web winkel.

Online Shoppen

Het is de hoogste tijd voor een nieuwe winkel formule ‘Bricks en Clicks’. De online winkelende consument moet gelijk via de web winkel kunnen zien of het product op voorraad is en kunnen bestellen. Het fijne ervan is dat het product later thuis wordt afgeleverd. Dus niet zeulen met die vervelende boodschappen tassen. Vervolgens kan men de hele dag lekker online shoppen en de boodschappen worden later op een gewenste tijd thuisbezorgd. Supermarkt ketens als Albert Heijn zijn hier al langer mee bezig. Ook zij hebben deze tactiek van winkelen uitgevonden met vallen en opstaan. Het is niet voor niets dat Albert Heijn het succes volle online bedrijf Bol.com heeft opgekocht.

Online Marketing Strategie

Het is eenvoudig om kritiek te leveren, maar de stap naar internet marketing, online marketing of content marketing voor online branding is minder groot dan je denkt. Uiteraard moet je wel een gedegen online marketing strategie en operationeel plan uitwerken.

Wil jij ook artikel marketing inzetten met onze handige online marketing tool? Registreer Gratis

Voor wie is het gemaakt?

De online marketing tool van ZipZoo wordt ingezet door zowel de kleine zelfstandige, online marketing bureaus en ook de grotere zoekmachine optimalisatie bedrijven, ZipZoo geeft iedereen de mogelijkheid om op een zeer betaalbare wijze zijn product of dienst te vermarkten op een professionele en zeer degelijke aanpak.

Artikelen plaatsenArtikelen plaatsen

Maak een keuze voor een gewenst pakket

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

marketing tool
Back to top